Val de reclamații la OPC

0
37

Un nou val de reclamaţii a sosit în ultima perioadă pe adresa Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului. Ca de obicei, spun reprezentanţii instituţiei, produsele nealimentare sunt marea problemă cu care se confruntă sătmărenii.

Chiar în cursul zilei de astăzi, nu mică le-a fost mirarea celor de la OPC, când o familie a făcut reclamaţie pe motiv că o piatră funerară comandată în urmă cu şase ani a fost distrusă. Până şi neregulile surprinse la service-urile auto sau la saloanele de coafor sunt reclamate imediat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului.
Cu toate că reclamaţiile nu au fost puţine în acest început de an, reprezentanţii OPC spun că, per total, procentul acestora este unul normal. Reclamaţiile şi sesizările adresate OPC pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *